Wessam The Educational Forum وسام المنتدي التربوي
عزيزي الزائر يشرفنا إنضمامك لأسرة المنتدي بالضغط علي كلمة التسجيل وإن كنت عضوا في المنتدي فبادر بالضغط علي كلمة دخول وأكتب أسمك وكلمة السر فنحن في إنتظارك لتنضم إليناDear Guest ,We welcome to you with us & We hope That you will be a Member in our Forum
Wessam The Educational Forum وسام المنتدي التربوي
عزيزي الزائر يشرفنا إنضمامك لأسرة المنتدي بالضغط علي كلمة التسجيل وإن كنت عضوا في المنتدي فبادر بالضغط علي كلمة دخول وأكتب أسمك وكلمة السر فنحن في إنتظارك لتنضم إليناDear Guest ,We welcome to you with us & We hope That you will be a Member in our Forum
Wessam The Educational Forum وسام المنتدي التربوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


We Present Wessam The Educational Forum بسم الله الرحمن الرحيم نقدم لكم وسام المنتدي التربوي
 
الرئيسيةFace Bookأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 Using Wargames as Active Learning Tools to Teach the Historical Process استخدام المناورات العسكرية كأحد الطرق الحديثة لتدريس العمليات التاريخية

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
esraa_eman hussein
الوسام الذهبي
الوسام الذهبي
esraa_eman hussein


الابراج : الدلو

عدد المساهمات : 1885
تاريخ الميلاد : 22/01/1989
العمر : 35
نقاط : 2505
تاريخ التسجيل : 06/03/2008

بطاقة الشخصية
تربوي:

Using Wargames as Active Learning Tools to Teach the Historical Process استخدام المناورات العسكرية كأحد الطرق الحديثة لتدريس العمليات التاريخية Empty
مُساهمةموضوع: Using Wargames as Active Learning Tools to Teach the Historical Process استخدام المناورات العسكرية كأحد الطرق الحديثة لتدريس العمليات التاريخية   Using Wargames as Active Learning Tools to Teach the Historical Process استخدام المناورات العسكرية كأحد الطرق الحديثة لتدريس العمليات التاريخية I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 13, 2010 10:14 pm

Using Wargames as Active Learning Tools to Teach the Historical Process

EACH FALL SEMESTER, on the first day of class of my upper-level American Military History course, I inform my students that a major part of the class consists of a wargame in which they will participate. I describe briefly how the class will be divided into two teams, and that on a specific evening during the fourth week of class, we will engage in battle at a park on campus known as Durham Park. The only weapons that they are allowed to use are water balloons. I also tell them that their final paper for the class "will have something to do" with the wargame, but I remain deliberately vague when pressed for details. For most, the knowledge that they will get to participate in a water balloon fight generates a good deal of excitement and enthusiasm for the course. What they do not immediately recognize is that they will be actively learning the historical method by participating in a historical event and then analyzing it afterwards.

1
Pedagogy
History is about the process of engaging in the historical method as much as it is about any factual information that one may find. Utilizing the historical method involves locating, appraising, and employing evidence to reconstruct and understand the past. The wargame allows students to participate in every step of this process, as their ultimate assignment is to research and write an analytical paper of a historical battle; it just happens to be a battle in which they participated. I frequently tell my students that the job of a historian is to "impose order on the chaos." Historians must analyze a host of often conflicting and contradictory sources about their subject, written by humans who had their own overt or hidden agendas and their own biases influencing how they viewed a particular event.

2
In order to give my students a taste of how conflicting accounts can cloud our understanding of a historical event, I assign chapter four of Paul E. Kopperman's work, Braddock at the Monongahela (1977), in which he depicts the French and Indian massacre of General Edward Braddock's British Army near modern-day Pittsburgh, Pennsylvania, on July 9, 1755. Kopperman skillfully utilizes all available eyewitness accounts from the event to paint what turns out to be a confusing picture of the battle. By analyzing the conflicting accounts, Kopperman demonstrates how individual soldiers and officers intentionally and unintentionally biased their accounts in order to depict their own performance in the best possible light or to damage those against whom they held grudges. As a result, we can never know exactly what happened in those woods on that July afternoon, because there are too many contradictory accounts about the nature of the terrain, the opening of the battle, its flow, its length, its tactics, and ultimately those responsible for the outcome. My students always come away from the reading with a greater appreciation that history is not black and white, and that there are many shades of gray even while trying to depict an arguably small event.1

3
While the Kopperman essay is an excellent example of how the historical process works, having students read it is, nevertheless, a passive form of learning, and its lessons may not adhere. By engaging in the wargame, however, students are actively learning the very lessons that Kopperman puts forth. In pedagogical terms, the wargame assignment combines both active and interactive learning processes, which allows for a much higher degree of comprehension and knowledge retention. Students actively create the historical event and then interact not only with their peers, but also with the historical sources in order to write a cogent history. They respond to the learning material through their analysis and interpretation of the historical sources. The historical process becomes transparent for students, as they can see every step along the way of how historians practice their craft: they experience the chaotic event itself; they participate in the creation of the primary sources about the event; and they have to evaluate the often conflicting sources in order to offer their interpretation as to why one team won or lost the battle. In other words, they have to "impose order on the chaos" of evidence about their historical event.

4
The assignment has other intrinsic factors that make it appealing to the professor. Students learn to a much greater degree the intricacies of researching and writing than they would if they wrote just another research paper on an actual historical event. In my experience, regardless of any strict parameters I attempt to set for traditional research papers, students still prefer to rely—exclusively, if they can manage it—on internet sources. Inevitably, there are higher incidences of fraud and plagiarism in these papers, as students blur the line between what is proper research and what is improper appropriation of someone else's work. Refreshingly, the wargame research assignment affords practically no possibility of plagiarism, other than foolishly copying a classmate's paper, which is easy for the instructor to spot.

5
The wargame would be a natural fit for any course that deals with warfare, but also for any survey-level course whose instructor wishes for the students to engage in the process of primary source research and writing. I originally conceived the idea for a class on the Civil War, but found American Military History to be an even more logical fit when I began teaching this course at Appalachian State University. I also intend to use the results of the wargame as active learning assignments for future survey courses as an introduction to primary sources and making analytical arguments.

6
Mechanics of the Wargame
Though I will describe the mechanics of the wargame as I designed it, I would encourage instructors to add, remove, or modify the parameters I have established in order to best fit their learning goals. In the first class meeting after the semester's registration period officially closes, I divide the group of students into two equal teams. In my most recent class of forty, I had sixteen cadets of the Reserve Officers Training Corps (ROTC), so I separated the class into two teams of twenty, each with eight ROTC cadets. In my case, I always divide the two teams into Team Appalachian State and Team Georgia (because I earned my Ph.D. from the University of Georgia). I inform the students when and where the battle will take place—at 6:00 p.m. on a specific day of the week at a park on our campus—and then I explain the rules.

7
The rules of the wargame are fairly simple. Each team will have a flag to defend. The object of the game is to capture the other team's flag. They cannot use any electronic devices (e.g., cell phones) to communicate. On a certain level, the wargame is equivalent to a Civil War-era battle, with low rates of fire and no modern technological devices to aid the participants. However, the only projectile "weapons" allowed are water balloons. Students can utilize whatever non-electrical- or non-gasoline-powered devices they wish to help propel those balloons through the air. Each participant will also be wearing a flag football belt, which consists of three colored flags hanging from a waist-belt (I bought the flags in the sports department at a local retail store). A person is declared hit and therefore "wounded" and disqualified from the game if he/she is either struck anywhere on his/her person by a water balloon (it does not have to explode to count as a hit) or has his/her flag pulled off by an opponent. Should they be "wounded," players must immediately sit or lie at their location and cannot speak for the rest of the engagement. This adds a degree of realism as the battle progresses and the human detritus of battle remain on the field to become obstacles or distractions. As enticement or motivation, I offer a reward for the winning team members. Thus far, the reward has been 5 points added to the first exam or the equivalent of one percentage point added to their final grade.

8
Once I explain the rules, I separate the two teams into different classrooms and instruct each team to elect a captain for the battle. The teams also begin the preliminary stages of their preparation and battle planning at this time. The captains are charged with organizing their respective teams as they deem fit and for scouting the battlefield terrain, plotting strategy, and gathering supplies and ammunition. Immediately after this class in which the teams are divided, I meet with the elected team captains to review the rules again as well as discuss special instructions for them. I insist that each team captain send me a blind e-mail copy of any communications they have with their respective teams. I tell them not to inform the team that they are doing so. This provides a paper trail that allows students to examine the planning (or lack thereof) that went into the battle when they write their histories. In addition to requiring the e-mails from team captains, I also recruit one or two students on each team to keep a journal of the planning activities in which they participate. I allow them to keep the diaries anonymously, especially if they have negative comments to make about their team leaders or fellow combatants. This also helps shed light on the pre-battle planning and humanizes the preparatory process, removing it from the sterile plotting of strategy and offering personal opinions and judgments by those who were involved. In a further effort to humanize the participants and the process, I require each member of the class to write a three-page autobiography so that students can benefit from the biographical information for each participant when they write their histories. This also gives me the opportunity to evaluate their writing styles early in the semester and offer suggestions for improvement.

9
I enlist a number of "neutral observers" for the wargame—the equivalent of the foreign military attachés who observed many of the battles of the American Civil War. These neutral observers, who are typically fellow professors, act as referees during the wargame to make sure that each participant obeys the rules. The observers also are required to write their own after-battle accounts of what they saw. In this way, the students have as many as six eyewitness accounts from observers who had no allegiance to either team. Finally, I procure the aid of one or two people to act as photographers and take action shots of the battle. I cull a select few photographs (no more than twelve) and include them in the research files, so students can utilize them when researching and writing their papers.

10
Finally, after approximately three weeks of planning and preparation, the wargame takes place. In 2007, the event took place on Wednesday, September 19 at 6:00 p.m. Team Appalachian had two students who could not attend the battle at all (one had a class conflict and one felt obligated to attend a Dave Matthews Band concert), while a third student arrived ten minutes late and was disqualified from participating. So, outnumbered twenty to seventeen, and having not engaged in nearly as much strategic planning as Team Georgia, Team Appalachian lost the battle in a mere fourteen minutes. Their cause was not helped by the fact that their team captain was the very first casualty of the battle, getting hit less than one minute into the fight. After inflicting numerous casualties on their opponent, Team Georgia launched a full assault on the Appalachian Team's base and carried away the enemy's flag, thus claiming victory.

11
In the next class period after the wargame, each participant writes an account of his or her experience in the battle, either in the form of a letter to a loved one or a more official after-action report. The participants are free to comment on what they observed, felt, or heard at the battle, and they also have full license to censure or praise any fellow team member's performance as they wish. The only two stipulations of the assignment are that all participants have to write their full accounts within a certain time limit (usually thirty minutes) and they have to end their individual accounts at the point at which they were wounded. For those who were wounded in the first few moments of the battle, the letters are often brief, or full of censures of those they feel responsible for their personal demise.

12
Now that the students have engaged in the concrete and outwardly "fun" part of the wargame, they have to begin the "hard" yet similarly rewarding part of the historical reckoning. Their assignment is to write a research paper (ten to twenty pages) on the battle, answering the historical question: Why did Team X win (or conversely, why did Team Y lose)? In addition, I require that they try to account for everyone on the battlefield. This additional requirement more fully engages their historical detective skills. The research for the paper becomes a logic problem, as they have to use the written accounts and few photographs to reconstruct the ebb and flow of the battle, pointing out where each person was along the way. However, for classes in which this would be too time-consuming, one can throw in specific questions that will require less protracted sleuthing, such as "Whatever happened to Randolph Scott?" or "Who shot J.R.?"

13
The students conduct their research using the archival collection that I create from the sources. The files in this collection consist of pre-battle e-mails and diaries, post-battle letters and reports, neutral observers' accounts, photographs, and medical files. In this last file, I identify those who did not live beyond the battle. I read every participant's letter and determine who would have been "killed" in the battle. Basing it on the likelihood of survival during the Civil War, I consider anyone who was hit in the head or in the torso to have been "killed in action." I remove these letters from the research files. Culling out the "dead" from the accounts provides another level of realism and comprehension of the nature of battle—as students realize that those who died in battle may have had very useful things to say about the engagement, but they did not get a chance to record them. Several students have commented that this makes them view military history in a new light, as they become aware of the thousands of voices that were silenced in battle and never got a chance to tell their story.

14
To add an even deeper level of realism, I also instructed a student who was unable to attend the battle to write a false account as if she was actually there. She gathered her sketchy knowledge of the battle from listening to others talk about it, and then she crafted her own phony narrative, placing herself at the battle. In doing this, I was actually replicating historical practice. Several "eyewitness" accounts from history have been written by people who only experienced the event vicariously through others. In my own field of expertise, the model example is that of Theodore Gerrish, a private in the 20th Maine Infantry Regiment, who wrote a detailed first-person account of that regiment's famous role on Little Round Top on the second day of the battle of Gettysburg. His postwar memoir, in which he recounted his regiment's experience holding the Union left flank at the pivotal battle, became one of the most often cited works by historians on the engagement thanks to his detailed descriptions and rhetorical flourishes. However, Gerrish fooled some highly skilled historians because his dramatic eyewitness account was bogus. Gerrish was in a hospital in Philadelphia on July 2, 1863, and missed the entire Gettysburg campaign. By having a student write a disingenuous first-person account of the Battle of Durham Park, I was forcing my students to use the same scrutiny of their sources that historians should, but sometimes fail to apply.2

15
While the way I constructed the sources imparts a certain level of realism to the research assignment, I also try to make the research experience more authentic by requiring the students go to the University's Special Collections reading room to do their wargame research in the collection. I provide multiple copies of the wargame's archival collection to the archives, and I do not allow photocopying, forcing students to learn how to take notes on the most salient and revealing points of the letters. They also have to manage their time wisely, because they have to sign up for times to go to the Special Collections reading room, which has limited seating space and specific hours of operation (9:00 a.m. to 4:00 p.m., Monday through Friday at Appalachian State).3 I require abbreviated rough drafts (usually about five pages) one month before the final product is due. On these drafts, I offer copious comments, criticisms, and suggestions to help them refine their research, writing, and analytical skills. This allows students to gauge how they are progressing, and to focus on the areas in which they are weakest.

16
Student Assessments of the Assignment
The feedback on the assignment from the students has been overwhelmingly positive. The fall semester of 2007 was the second year that I used the wargame, but it was the first time that I had students write an evaluation of this specific assignment in order to assess its value to them. All thirty-eight respondents found the wargame to be a valuable learning experience. Of the thirty-eight respondents, thirty-two also found the paper assignment to be a positive and constructive experience. The paper is a non-traditional research assignment that emphasizes the historical process over the acquisition of content; it teaches the skills of researching, analyzing sources, and writing, but does not impart any significant historical knowledge. This unusual teaching technique, understandably, can be difficult for some students to appreciate. Five of the six dissenters were ROTC cadets, and they stated that they would have preferred to write a paper on "an actual battle." However, eleven ROTC cadets found the exercise an instructive one and gave the assignment a positive review. One ROTC cadet, Matt Richardson (now a second lieutenant in the National Guard), who was also an education major, made the argument for the wargame over a real battle: "Even though it was not a real battle, it made things easier to get excited about because you had first-hand experience in the making of this paper."4 When some of his fellow cadets claimed that the paper assignment "was pointless for their knowledge," Richardson asserted, "I disagreed saying that if they were able to research this they could research anything and that this was a good way of teaching those techniques without it being the same old history class." Another cadet agreed, advising me: "If you were to be pressured to change anything about this project by the ROTC department, in my opinion, I think telling them to get lost would be the best course of action."

17
Certain themes emerge from the students' evaluations of the assignment, as they discovered that the exercise introduced or enhanced several important fundamental skills. First and foremost, they found they had to learn how to conduct research, which consisted of discovering how to read the primary sources for useful content as well as how to take purposeful notes. They had to develop their organization skills, sharpen their analytical skills, and refine their writing skills in order to answer the assignment's questions satisfactorily. Along the way, many students were introduced to archival research for the first time, and many found that the requirement to do research at the archives lent an air of authenticity to the assignment, as they felt they were acting as professional historians. Several students referred to the process as that of acting as historical detective, as they reconstructed the battle by analyzing as many primary source accounts as possible in order to craft a coherent narrative for their paper. A majority appreciated the unique nature of the assignment and commented that they felt a significant sense of achievement once they had finished the paper. Many praised the assignment as the most entertaining or enjoyable paper that they had written.

18
Before writing the paper, students had to engage in rather intensive research. One student declared, "I honestly feel that this assignment was a brilliant way to teach and introduce students to historical research methods... If our class had been given an assignment to write an extensive research paper on a battle we covered in class, I think it would not have had the personal appeal this particular paper had." Another student recognized the authentic nature of the research process when she had to read the handwritten documents of her fellow students: "Historians do not always have the pleasure of being provided with documents to interpret that are well written and perfectly laid out." She claimed (and nearly every historian can empathize with her), "I had a difficult time with some of the handwriting, which closely resembled chicken scratch."

19
Not only did reading bad handwriting make the students feel they were doing genuine research, but many students also commented that doing the research on the original documents in the archives exposed them to a world they had never known before. History major Jamie Walker argued, "Having to do research from the archives gave the assignment a realistic aspect that would not have been gained had we just gone and gotten books and did research on our own." A classmate agreed that "going to the Special Collections gave the paper a more serious manner." One even lamented that he had never set foot in an archives before, declaring, "It was the first time I had ever been to an archive in my entire life, and as a senior history major in college, I actually found it a little sad that it was my first time." Walker was so impressed by the archival experience that she concluded, "if a teacher assigned a project like this and did not make the students do their research in the [archives], he or she would be doing a disservice to their students."

20
Conducting research using so many individual letters and accounts forced the students to strengthen their organizational skills. One student perceptively asserted, "Organization was very important to this project... If I had not organized my notes in the research process and created an outline while writing, my paper would have been terrible." A classmate agreed that good organization of notes was important "because there was so much information that had to be weeded out and condensed into relevant information." Another student realized that refining her organizational skills led her to engage in a greater depth of analysis: "I found that I was beginning to think more of why these events occurred as they did, and not just pulling facts out of primary sources as one does with a normal research paper."

21
The most important aspect of any research paper is that the students begin to engage in critical analysis of their sources in order to write a cogent thesis about their subject. The wargame allowed students to discover how crucial those analytical skills are in order to write a comprehensible paper. One student wrote, "I learned that when you write history you have to read everything you can get your hands on about the event and then figure it out for yourself." He discovered how challenging it was to come to a definite conclusion, because as he read the differing accounts, he "realized that things can be exaggerated or not all true." Another student wrote, "Part of what made it enjoyable to research and write the history of the battle was the fact that I lived the event and this project forced me to reflect on what happened." He shared his classmates' discovery that many accounts offer conflicting views of the same event: "Turns out, my view of what happened was quite different from what a lot of my classmates saw." One student appreciated the challenging nature of the assignment. She wrote, "I enjoy analyzing, so when the time came to explain why things went on in the battle, I was more motivated to write because it actually involved a challenging thinking process." She felt that this paper challenged her more than previous assignments, as she claimed, "In my experience, the history papers I've been forced to write have always been dry and have only needed fact without having room for explanation or inventive thinking."

22
Professors wish that every research paper assignment stimulated their students to engage in "inventive" thinking, because research papers should require students to engage in a high level of critical reasoning to piece together chronologies or construe motivations from historical actors in order to reach defensible conclusions. The wargame assignment—particularly the requirement that the students try to account for everyone who participated in the battle—prompted many students to refer to themselves as historical sleuths. One student wrote, "It was almost like being a detective, reading through people's personal accounts and looking at the photographs to find out what happened." Another commented, "It was almost like putting puzzle pieces together to see who was talking about what in their letters." She also recognized the central irony of historical writing: "I learned that one event can be interpreted in many different ways." Another participant noted, "it was important to cross reference every account against every other account to be sure that each participant was giving a truthful representation of what they saw." He recognized another crucial component of doing historical research—the overt or hidden agendas of those who create the sources. He noted, "[E]veryone adds their own little bit of bias to what they see, so sometimes it was difficult to wade through the BS and get at the heart of the matter." Indeed, many professional historians share that lament.

23
Other students recognized the unique challenges to writing history, as well as the distinctiveness of this assignment. One commented, "Spending as much time as I did wrapped up in these sources also turned my classmates into seemingly fictional people. Clayton Quamme [the leader of the victorious team] transformed into a military legend in my mind by the end of this, because I spent so much time staring at letters that said so." He reflected the same problems that many historians encounter; it is often difficult not to become too close to one's subject and fall under the sway of particularly eloquent correspondents, and as a result lose a certain necessary detachment from the subject. Despite the difficult nature of the assignment, students generally shared the sentiment that the exercise was "a healthy brain endeavor. This paper was the most fun 15 pages I've written." Another wrote that the project was so stimulating: "If given the chance, I would do this project over again. This is the only paper or project that I have ever wanted to try to do over again."

24
A few students noted that the authentic aspects of this assignment reflected the larger difficulties of doing historical research. One ROTC cadet wrote, "[the assignment] taught me that it is pretty much impossible to get an exact picture of what happened on the battlefield. This is not only because everyone can have different opinions of what happened, but also, because the dead can't really speak." Clayton Quamme, at the time an ROTC cadet, but now a second lieutenant in the Army, agreed that the specific variables of this assignment made it as genuine as possible: "It was the details like excluding people that died in the battle from the records and creating false accounts that gave students the opportunity to fully understand the many challenges historians face."

25

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
esraa_eman hussein
الوسام الذهبي
الوسام الذهبي
esraa_eman hussein


الابراج : الدلو

عدد المساهمات : 1885
تاريخ الميلاد : 22/01/1989
العمر : 35
نقاط : 2505
تاريخ التسجيل : 06/03/2008

بطاقة الشخصية
تربوي:

Using Wargames as Active Learning Tools to Teach the Historical Process استخدام المناورات العسكرية كأحد الطرق الحديثة لتدريس العمليات التاريخية Empty
مُساهمةموضوع: رد: Using Wargames as Active Learning Tools to Teach the Historical Process استخدام المناورات العسكرية كأحد الطرق الحديثة لتدريس العمليات التاريخية   Using Wargames as Active Learning Tools to Teach the Historical Process استخدام المناورات العسكرية كأحد الطرق الحديثة لتدريس العمليات التاريخية I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 13, 2010 10:15 pm


Their engagement in the historical process gave my students a new appreciation for what historians do, imparted upon them the skills necessary to conduct research, analyze sources, develop a thesis, and write a cogent narrative, as well as left them with a sense of fulfillment for having successfully finished a difficult assignment. One student shared, "After finishing, I had a great sense of accomplishment in knowing that I was capable of doing something so big." A ROTC cadet agreed that the end result made him appreciate all that he had done. After informing me not to change anything about the assignment, despite how much others may complain, he placed the experience in an unusual perspective: "Just like a long run or a hard workout, I hated it while doing it, but once the paper was finished I felt like I had really accomplished something." Another cadet claimed that the paper opened up new avenues of outside-the-classroom discussion: "It was extremely challenging, yet also rewarding. I can't remember another paper that I was able to passionately debate with classmates because of a close personal connection to the paper."

26
When the semester had ended, and all had turned in their final papers, students recognized that they had engaged in a difficult, demanding process, but had emerged stronger for it. One student asserted, "This paper cannot compare to any other research papers that I have had to write. It has been by far the most difficult paper I have ever written, although it is the most rewarding. I also enjoyed writing this paper more than any other paper I have written." Some recognized the pedagogical goals behind the assignment. One student concluded, "I would say that this is one of the most educational papers I've ever written because it involved the class in every aspect of historical analysis." One ROTC cadet declared, "The assignment was as close as an undergraduate student could ever get to understanding the whole historical process beginning with the battle and ending with an account." Another agreed that the assignment "made me think outside the box and helped me better understand history and the process in which it is researched as a whole." Others appreciated the level of excitement they felt while engaging in the process. One wrote, "It was thrilling to actually get the chance to research and produce a research paper in the same way that professional historians do." One student issued a declaration that this assignment was "the highlight of my college education (in as far as engrossing classroom experiences go)." He concluded, "This was a great project; I would suggest this to any and ALL history majors, as a singularly perfect project for allowing the researcher into the process of histor[ical] writing."

27
Future Uses of the Project
The wargame assignment continues to yield pedagogical benefits beyond the class for which it was initially designed, as it can become an interactive learning tool for future classes as well. I intend to utilize the experience as the centerpiece of a two week Summer Enhancement Workshop that teaches high school students how to be historians. Coupled with field trips to nearby battlefields, the workshop will culminate with the students learning to use the historical method to write a history of the Battle of Durham Park. Similarly, I will utilize previously fought wargames in college undergraduate courses that focus on historical writing. The beauty of conducting the wargame on campus is that future students can interact with the learning material by reading the primary sources while walking the actual fields where the action took place. There, they can try to visualize what occurred, establish chronology, and question their interpretations of the event. Unlike the actual participants who fought the wargame, future classes will have no first-hand knowledge of the wargame, and hence their use of the sources to create a comprehensive history of the battle will not be subtly influenced by their own personal experience at the battle.

28
Post-graduates can also benefit from the fruits of the wargame. Every year, I donate all the wargame participants' final papers to the permanent archival collection because I intend to utilize the collection as a teaching tool for high school history teacher workshops and graduate level editing courses. Current or future history teachers who take such a workshop can evaluate how well the students researched and wrote their papers. They can edit the papers for quality of the research, organization, content, and writing style and grade the papers. By establishing criteria for what constitutes an excellent, average, or failing paper, teachers can focus on refining their own assumptions about historical writing and analysis. Similarly, students of graduate level editing courses can subject the papers to rigorous evaluation, correcting writing, grammatical, and stylistic mistakes, while focusing on what needs to be done to each paper to make it a more perfect work. Teachers and future editors will have to familiarize themselves with the sources in order to be able to evaluate the students' work effectively, and by extension they will be sharpening their own skills relating to the historical process.

29
The wargame assignment allows students to participate dynamically in the historical process. Students actively create the historical event and its written sources. They interact with their peers—through discussion and debate—and with the primary sources as they research, organize, and write their final papers. Combining these active and interactive learning processes greatly enhances students' comprehension of how history is created and, more importantly, interpreted. By having to "impose order on the chaos" of the historical sources, they come away with a fuller appreciation of how historians practice their craft. The instructor can utilize the assignment not only to benefit those students who participate in the class, but also to teach the historical process to future prospective history students, teachers, and editors. After turning in a very high quality paper, one student reflected appreciatively on the assignment: "I really felt that the project brought the historical process to life for us." This professor especially values comments like these. I consider any activity that gets students excited about history while simultaneously teaching them the skills necessary to understand the process of history to be an exceedingly worthwhile endeavor.

30
Notes
1. Paul E. Kopperman, Braddock at the Monongahela (Pittsburgh: University of Pittsburgh Press, 1977), 50–92.
2. Thomas A. Desjardin, These Honored Dead: How the Story of Gettysburg Shaped American Memory (Cambridge: Da Capo Press, 2003), 133–137.
3. I require students to conduct research during the reading room's regular hours a minimum of three separate times, for one hour each, so they can learn the proper procedures for conducting research in a professional Special Collections. After they satisfy their three trips, I make the collection available at the Special Collections Circulation desk outside of normal reading room hours, so that students can conduct research in the evening or on weekends. They are still limited to using the collection on the 4th floor of the library, in the Special Collections wing, which has longer hours than the reading room.
4. The students completed the evaluations and submitted them to me on the day of the final exam. All evaluations are in the author's possession.


http://www.historycooperative.org/journals/ht/42.3/browning.html
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
esraa_eman hussein
الوسام الذهبي
الوسام الذهبي
esraa_eman hussein


الابراج : الدلو

عدد المساهمات : 1885
تاريخ الميلاد : 22/01/1989
العمر : 35
نقاط : 2505
تاريخ التسجيل : 06/03/2008

بطاقة الشخصية
تربوي:

Using Wargames as Active Learning Tools to Teach the Historical Process استخدام المناورات العسكرية كأحد الطرق الحديثة لتدريس العمليات التاريخية Empty
مُساهمةموضوع: رد: Using Wargames as Active Learning Tools to Teach the Historical Process استخدام المناورات العسكرية كأحد الطرق الحديثة لتدريس العمليات التاريخية   Using Wargames as Active Learning Tools to Teach the Historical Process استخدام المناورات العسكرية كأحد الطرق الحديثة لتدريس العمليات التاريخية I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 13, 2010 10:18 pm

كل فصل الخريف ، في اليوم الأول من الطبقة العليا من بلدي المستوى العسكري الأمريكي بالطبع التاريخ ، وأعلم طلابي أن جزءا كبيرا من الطبقة تتكون من المناورات التي ستشارك. أنا أصف بإيجاز كيف الطبقة سيتم تقسيمها إلى فريقين ، وذلك في ليلة محددة خلال الأسبوع الرابع من الطبقة ، لن نشارك في المعركة التي نشبت في حديقة في الحرم الجامعي المعروف دورهام بارك. السلاح الوحيد الذي يسمح لهم باستخدام المياه والبالونات. وأود أيضا أن أقول لهم إن الورقة النهائية لفئة "سيكون لها أن تفعل شيئا" مع المناورات ، ولكن أنا لا تزال غامضة عمدا عندما يضغط للحصول على تفاصيل. بالنسبة لمعظم ، والمعارف التي سيحصلون على المشاركة في بالون المياه محاربة يولد قدرا كبيرا من الإثارة والحماس للدورة. ما لا تعترف فورا هو أنها سوف تكون بنشاط تعلم المنهج التاريخي من خلال المشاركة في هذا الحدث التاريخي ومن ثم تحليل ما بعد ذلك. 1

بيداغوجيا

التاريخ هو عن عملية الانخراط في المنهج التاريخي ، بقدر ما هو عن أية معلومات واقعية قد تجد أن واحدا. استخدام المنهج التاريخي ينطوي على تحديد مكان وتقييمها ، وتوظيف الأدلة لإعادة بناء وفهم الماضي. والمناورات يتيح للطلاب للمشاركة في كل خطوة في هذه العملية ، كما انتدابهم في نهاية المطاف إلى البحث والكتابة ورقة تحليلية لمعركة تاريخية ، بل يحدث لمجرد أن تكون هناك معركة التي شاركوا فيها. كثيرا ما كنت أقول لطلابي أنه مهمة مؤرخ هو "فرض النظام على الفوضى". المؤرخون يجب تحليل مجموعة من المصادر ، وغالبا ما تكون متضاربة ومتناقضة حول الموضوع ، وكتبت من قبل البشر الذين كان لهم اجنداتهم العلنية أو الخفية الخاصة والتحيزات الخاصة التأثير على الكيفية التي ينظر إليها على حدث معين. 2
من أجل إعطاء طلابي في تذوق طعم روايات متضاربة كيف يمكن ان سحابة من فهمنا للحدث تاريخي ، وأنا إسناد الفصل الرابع من بول 'العمل ، برادوك في مونونجاهيلا (1977) ، والذي يصور المجزرة الفرنسية والهندي إدوارد برادوك العامة للجيش البريطاني قرب العصر الحديث بيتسبرغ ، بنسلفانيا ، يوم 9 يوليو بمهارة ويستخدم جميع روايات شهود العيان المتوفرة من هذا الحدث لترسم ما تبين أن صورة مربكة للمعركة. من خلال تحليل روايات متضاربة ، يوضح كيفية فرد الجنود والضباط عمدا ودون قصد متحيزة حساباتهم من أجل تصوير أدائها في ضوء أفضل وجه ممكن ، أو على الضرر ضد أولئك الذين عقدوا الاحقاد. نتيجة لذلك ، فإننا لا يمكن أبدا معرفة ما حدث بالضبط في تلك الغابة في تلك الظهيرة تموز / يوليو ، لأن هناك العديد من روايات متناقضة حول طبيعة التضاريس ، وفتح المعركة ، والتدفق ، وطولها ، وتكتيكاته ، ونهاية المطاف المسؤولين عن هذه النتيجة. طلابي تأتي دائما بعيدا عن القراءة مع مزيد من التقدير أن التاريخ ليس أبيض وأسود ، وبأن هناك العديد من ظلال من الرمادي حتى بينما كان يحاول تصوير صغيرة ويمكن القول
في حين أن مقال هو مثال ممتاز على كيفية عمل العملية التاريخية ، وكان الطلاب قراءتها ، رغم ذلك ، سلبية شكل من أشكال التعلم ، والدروس قد لا تلتزم. من خلال المشاركة في المناورات ، لكن الطلاب بنشاط تعلم الدروس جدا أن يطرح. من الناحية التربوية والاحالة المناورات يجمع بين التفاعلية النشطة وعمليات التعلم ، والتي تسمح للحصول على درجة أعلى بكثير من المعرفة والفهم والاحتفاظ بهم. الطلاب بنشاط خلق هذا الحدث التاريخي وليس فقط ثم التفاعل مع أقرانهم ، ولكن أيضا مع المصادر التاريخية من أجل كتابة تاريخ مقنعة. كانت الاستجابة لمواد التعلم عن طريق التحليل والتفسير من المصادر التاريخية. العملية التاريخية يصبح شفافا للطلاب ، كما أنها يمكن أن نرى في كل خطوة على طول الطريق من المؤرخين كيفية ممارسة حرفتهم : أنها تجربة حالة الفوضى نفسها ، وهي المشاركة في إنشاء والمصادر الأولية حول الحدث ، وأنهم لتقييم مصادر متضاربة في كثير من الأحيان من أجل تقديم ما لديهم تفسير لسبب واحد فاز الفريق أو خسر المعركة. وبعبارة أخرى ، يتعين عليها أن "فرض النظام على الفوضى" حول وجود أدلة على الحدث التاريخي. 4
الإحالة قد غيرها من العوامل الجوهرية التي تجعلها جذابة للأستاذ. يتعلم الطلاب إلى درجة أكبر بكثير من تعقيدات البحث والكتابة مما لو كانوا يكتبون مجرد ورقة بحثية حول هذا الحدث التاريخي الفعلي. في تجربتي ، وبغض النظر عن أي معايير صارمة ومحاولة لوضع لأبحاث التقليدي ، والطلاب لا يزالون يفضلون أن تعتمد ، على سبيل الحصر ، إذا ما نستطيع التعامل معه على اساس مصادر الإنترنت. حتما ، وهناك ارتفاع حالات الغش والانتحال في هذه الأوراق ، كما طالب طمس الخط الفاصل بين ما هو مناسب وبحث ما هو الاعتماد غير سليمة من شخص آخر عمل. ممتع ، والمناورات البحوث الاحالة تتيح عمليا أية إمكانية لالانتحال ، وغيرها من نسخ بحماقة زميل له في المدرسة ورقة ، والتي من السهل على المدرب على الفور. 5
والمناورات سيكون من صالح أي مسار طبيعي لأنه يتعامل مع الحرب ، ولكن أيضا عن أي مسح المستوى بالطبع الذين مدرب لرغبات الطلاب على الانخراط في عملية البحث والمصدر الأول للكتابة. أنا أصلا فكرة لفئة على الحرب الأهلية ، ولكنها وجدت التاريخ العسكري الأمريكي أن يكون مناسبا أكثر منطقية عندما بدأت تدريس هذا المساق في جامعة الآبالاش الدولة. كما أنوي استخدام نتائج هذه المناورات كما الاحالات التعلم النشط للدورات المسح المستقبل كمقدمة لمصادر أولية ، وجعل الحجج التحليلية. 6

الميكانيكا من المناورات
على الرغم من أنني سوف تصف الميكانيكا من المناورات وأنا مصممة عليه ، أود أن أشجع المدربين لإضافة أو إزالة ، أو تعديل المعلمات لقد أنشئت من أجل أفضل تناسب أهدافهم التعليمية. في الجلسة الأولى الطبقة بعد فترة التسجيل للفصل الدراسي يختتم رسميا ، وأنا تقسيم مجموعة من الطلاب إلى فريقين على قدم المساواة. في بلدي الطبقة الأخيرة من الأربعين ، وكان لي ستة عشر طالبا من ضباط الاحتياط للتدريب فيلق تدريب ضباط الاحتياط) ، ولذا فإنني فصل الصف إلى فريقين من العشرين ، مع كل ثمانية طلاب تدريب ضباط الاحتياط. في حالتي ، كنت دائما تقسيم الفريقين الى فريق الآبالاش الدولة وفريق جورجيا (لأنني حصلت على درجة الدكتوراه من جامعة جورجيا). أنا أبلغ الطلاب متى وأين ستجري المعركة ، فى الساعة 6:00 مساء في يوم معين من الأسبوع في أحد المتنزهات في الحرم الجامعي ، ثم شرح لي القواعد. 7
قواعد هي مناورات بسيطة الى حد كبير. كل فريق سيكون لها للدفاع عن العلم. والهدف من اللعبة هو الاستيلاء على الفريق الآخر في العلم. انهم لا يستطيعون استخدام أي من الأجهزة الإلكترونية (على سبيل المثال ، والهواتف الخلوية) على التواصل. على مستوى معين ، والمناورات ما يعادل الحرب الأهلية معركة العصر ، من ذوي المعدلات المنخفضة لاطلاق النار وعدم وجود أجهزة التكنولوجية الحديثة لمساعدة المشاركين. ومع ذلك ، فقط قذيفة "الأسلحة" التي سمحت بالونات المياه. يمكن للطلاب الاستفادة من كل ما غير الكهربائية أو غير البنزين الأجهزة التي تعمل بالطاقة التي ترغب في المساعدة في دفع هذه البالونات في الهواء. كل مشارك سوف تكون أيضا يرتدي حزاما العلم لكرة القدم ، والذي يتكون من ثلاثة الأعلام الملونة معلقة من حزام الخصر (اشتريت الأعلام في دائرة الرياضة في متجر بيع بالتجزئة المحلية). ألف شخص يعلن ضرب ، وبالتالي "جرحى" ، واستبعد من المباراة إذا كان هو / هي إما ضرب أي مكان على حالته من قبل شخص بالون المياه (أنه ليس من الضروري أن تنفجر في اعتباره ضربة) ، أو له / لها علم اقتلع من قبل الخصم. ينبغي أن تكون "الجرحى ، يجب أن" اللاعبين على الفور الجلوس أو الاستلقاء في موقعهم ، ويمكن أن نتحدث عن بقية الاشتباك. هذا يضيف قدرا من الواقعية على المعركة تقدم والمخلفات البشرية في معركة البقاء على ارض الملعب لتصبح عقبات أو الانحرافات. كما إغراء أو الدافع ، وأنا أقدم مكافأة لأعضاء الفريق الفائز. حتى الآن ، والمكافأة قد تضاف الى 5 نقاط في الامتحان الأول أو ما يعادل نقطة مئوية واحدة تضاف الى الدرجة النهائية. 8
مرة واحدة أنا شرح القواعد ، وأنا منفصلة الفريقين الى فصول دراسية مختلفة وإرشاد كل فريق لانتخاب نقيب للمعركة. الفرق أيضا البدء في المراحل الأولية من الإعداد والتخطيط للمعارك في هذا الوقت. قباطنة هي المكلفة بتنظيم فريقيهما على النحو الذي يرونه مناسبا والكشفية لتضاريس ساحة المعركة ، والتخطيط الاستراتيجي ، واللوازم وجمع الذخائر. مباشرة بعد هذه الطبقة التي تشارك فيها فرق مقسمة ، أن يجتمع مع قادة المنتخبين فريق لمراجعة قواعد أخرى ، وكذلك مناقشة تعليمات خاصة بالنسبة لهم. أنا أصر على أن كل من كابتن الفريق ترسل لي أعمى البريد الإلكتروني نسخة من أي من لديهم اتصالات مع فريقيهما. وأنا أقول لهم لا أن أبلغ الفريق أنهم يفعلون ذلك. هذا يوفر المستندي الذي يتيح للطلاب لدراسة التخطيط (أو عدمه) التي دخلت في معركة عندما يكتبون تاريخهم. بالإضافة إلى اشتراط رسائل البريد الإلكتروني من نقباء فريق ، وأود أيضا أن تعيين واحد أو اثنين من الطلاب في كل فريق للحفاظ على دورية للتخطيط الأنشطة التي تشارك فيها. أسمح لهم للحفاظ على يوميات مجهول ، لا سيما إذا كانت لديك ملاحظات سلبية على بذل حول قادتهم فريق أو المقاتلين الآخرين. هذا يساعد ايضا على تسليط الضوء على مرحلة ما قبل التخطيط للمعارك ويؤنس العملية التحضيرية ، وإزالته من العقيمة بالتخطيط لاستراتيجية وتقديم الآراء الشخصية والأحكام من جانب أولئك الذين تورطوا. في بذل المزيد من الجهد من اجل انسنة المشاركين وعملية ، وتتطلب كل عضو من أعضاء الطبقة لكتابة السيرة الذاتية لمدة ثلاثة الصفحة بحيث يمكن للطلاب الاستفادة من معلومات السيرة الذاتية لكل مشارك عندما يكتبون تاريخهم. هذا أيضا يتيح لي الفرصة لتقييم أساليب الكتابة في وقت مبكر من الفصل الدراسي ، وتقديم اقتراحات للتحسين. 9
أنا تجنيد عدد من "مراقبين محايدين" للمناورات ، أي ما يعادل الملحقين العسكريين الاجانب الذين لاحظ العديد من معارك الحرب الأهلية الأمريكية. هؤلاء المراقبين المحايدين ، الذين هم عادة زملائه الأساتذة ، كما فعل الحكام خلال مناورات للتأكد من أن كل مشارك تطيع القواعد. المراقبون أيضا مطلوبة لكتابة خاصة بهم بعد انتهاء حسابات معركة ما رأوه. في هذا الطريق ، والطلاب لديهم ما لا يقل عن ست روايات لشهود عيان من المراقبين الذين ليس لديهم الولاء للفريق سواء. وأخيرا ، أود الحصول على مساعدات من واحد أو شخصين لتكون بمثابة المصورين واتخاذ إجراءات لقطات من المعركة. لقد تخلص من الصور حدد عدد قليل (لا يزيد على اثني عشر) ، وإدراجها في ملفات البحث ، بحيث يتمكن الطلاب من الاستفادة منها عند البحث والكتابة اوراقهم. 10
أخيرا ، وبعد حوالي ثلاثة اسابيع من التخطيط والتحضير ، وتجري المناورات. في عام 2007 ، هذا الحدث وقع يوم الأربعاء 19 سبتمبر فى الساعة 6:00 مساء فريق الآبالاش قد اثنين من الطلاب الذين لم يتمكنوا من الحضور في المعركة على كل واحد (قد صراع طبقي واحد شعر بأنه ملزم لحضور الحفل ديف ماثيوز باند) ، في حين طالب ثالث عشر دقائق وصلت في وقت متأخر ، وكان قد استبعد من المشاركة. لذلك ، فاقت إلى سبعة عشر عاما ، وانها لم تشارك في ما يقرب من حيث التخطيط الاستراتيجي بقدر فريق جورجيا ، وخسر فريق الآبالاش المعركة في أربعة عشر دقائق فقط. قضيتهم لم يكن ساعد على ذلك أن فريقهم القبطان كان الضحية الأولى للمعركة ، والحصول على أقل تضررا من دقيقة واحدة في هذه المعركة. بعد سقوط العديد من الضحايا والتي تلحق على خصمه ، فريق جورجيا شنت هجوما شاملا على فريق الآبالاش القاعدة وحمله بعيدا للعدو العلم ، وهكذا تدعي النصر. 11
في الفترة المقبلة الطبقة بعد المناورات ، كل مشارك يكتب حسابا له أو لها خبرة في المعركة ، سواء في شكل رسالة إلى أحد أفراد أسرته أو مسؤول أكثر بعد تقرير العمل. المشاركون احرار في التعليق على ما شاهدوه ، شعر ، أو سمعت في المعركة ، ولها أيضا رخصة كاملة للوم أو الثناء أي زميل عضو فريق الأداء كما يحلو لهم. الاشتراطات اثنين فقط من التكليف هي أن جميع المشاركين قد لكتابة حساباتهم بالكامل في غضون فترة زمنية محددة (عادة ثلاثين دقيقة) ، وأنهم لانهاء حساباتهم الفردية عند النقطة التي كانوا اصيبوا بجروح. بالنسبة لأولئك الذين أصيبوا في اللحظات القليلة الأولى من المعركة ، وغالبا ما تكون رسائل قصيرة ، أو الكامل للتوبيخ من هؤلاء يشعرون المسؤولة عن زوال الشخصية. 12
الآن بعد أن الطلاب قد تشارك في عملية وظاهريا "متعة" جزءا من المناورات ، لديهم للبدء في "الثابت" بعد بالمثل مكافأة جزءا من الحساب التاريخي. انتدابهم لكتابة ورقة بحثية (عشر سنوات وعشرين صفحة) في المعركة ، والإجابة عن السؤال التاريخي : لماذا فريق الفوز العاشر (أو العكس ، لماذا لم يخسر فريق ص)؟ بالإضافة إلى ذلك ، أود أن يشترط أنها محاولة لحساب الجميع في ساحة المعركة. هذا الشرط الإضافي أكثر اكتمالا يشرك مهاراتهم المباحث التاريخية. البحث عن ورقة يصبح مشكلة منطق ، لأنها تضطر إلى استخدام الحسابات المكتوبة والصور الفوتوغرافية قليلة لإعادة بناء حركة المد والجزر للمعركة ، لافتا الى حيث كان كل شخص على طول الطريق. ومع ذلك ، للفئات التي سيكون هذا وقتا طويلا للغاية ، يمكن للمرء في رمي الأسئلة المحددة التي تتطلب أقل التجسس التي طال أمدها ، مثل "ماذا حدث لراندولف سكوت؟" أو "من
J.R. النار؟" 13
الطلاب إجراء أبحاثهم باستخدام مجموعة من المحفوظات التي أقوم بإنشائها من المصادر. الملفات الموجودة في هذه المجموعة تتكون من مرحلة ما قبل المعركة رسائل البريد الإلكتروني واليوميات ، بعد معركة الرسائل والتقارير ، ومراقبين محايدين حسابات ، والصور ، والملفات الطبية. في هذا الملف الأخير ، والتعرف على أولئك الذين لا يعيشون خارج المعركة. لقد قرأت كل مشارك في الرسالة وتحديد الذين يمكن أن يكونوا "قتلوا" في المعركة. نؤسسها على احتمالات البقاء على قيد الحياة خلال الحرب الأهلية ، أرى أن أي شخص كان أصيب في رأسه أو في الجذع قد "قتلوا في المعارك". يمكنني إزالة هذه الرسائل من الملفات البحوث. اعدام خارج "ميتة" من حسابات يوفر مستوى آخر من الواقعية والفهم لطبيعة المعركة ، كما ندرك أن الطلاب الذين لقوا حتفهم في المعركة وربما كان من المفيد جدا أن أقول أشياء عن المشاركة ، لكنها لم تحصل على فرصة لتسجيلها. وقد علق عدد من الطلاب أن هذا يجعلهم عرض التاريخ العسكري في ضوء جديد ، وعندما تصبح على بينة من آلاف الأصوات التي كانت تكتم في معركة أبدا ، وحصلت على فرصة لرواية قصتهم. 14
إضافة إلى مستوى أكثر تعمقا من الواقعية ، كما أوعزت الطالب الذي لم يتمكن من حضور المعركة لكتابة روايات كاذبة كما لو أنها كانت فعلا هناك. انها تجمع معرفتها سطحية المعركة من الاستماع إلى الآخرين يتحدثون عنها ، ومن ثم فإنها وضعت بلدها السرد الزائف ، ووضع نفسها في المعركة. في القيام بذلك ، كنت في الواقع تكرار الممارسة التاريخية. عدة "شهود عيان" من حسابات التاريخ قد كتب من قبل أناس ذوي الخبرة فقط الحدث مفوض من خلال الآخرين. في بلدي مجال خبرته وتخصصه ، والمثال النموذجي هو أن تيودور ، خاصة في ولاية ماين فوج المشاة ، الذي كتب مفصلة أول شخص في الاعتبار أن دور فوج الشهيرة في ليتل جولة الأعلى في اليوم الثاني للمعركة جيتيسبيرغ. مذكراته بعد الحرب العالمية الثانية ، والذي روى فوجه تجربة عقد الاتحاد الجهة اليسرى في معركة محورية ، أصبح واحدا من أكثر الأعمال التي أوردها المؤرخون في كثير من الأحيان على المشاركة بفضل ما يتمتع به وصفا تفصيليا ويزدهر البلاغية. ومع ذلك ، ينخدع بعض المؤرخين من ذوي المهارات العالية لأن لغته المثيرة روايات شهود العيان كانت كاذبة.
Gerrish كان في مستشفى في فيلادلفيا يوم 2 يوليو ، 1863 ، وغاب عن كامل جيتيسبيرغ الحملة. من خلال وجود الطالب كتابة ماكرة أول شخص في الاعتبار معركة دورهام بارك ، وأنا كان لي اجبار الطلاب على استخدام نفس التمحيص عن مصادرها أن المؤرخين ينبغي ، ولكن في بعض الاحيان تفشل في apply.2 15
في حين أن الطريقة التي شيدت على مصادر يضفي على مستوى معين من الواقعية على احالة البحوث ، وأنا أيضا في محاولة لجعل تجربة البحث عن المزيد من الحجية التي تتطلب من الطلاب الذهاب الى الجامعة في قاعة القراءة المجموعات الخاصة لإجراء البحوث في مجال جمع المناورات. أنا توفير نسخ متعددة من المناورات لمجموعة من المحفوظات في الأرشيفات ، وأنا لا تسمح التصوير الضوئي ، واجبار الطلاب على تعلم كيفية تدوين الملاحظات على أبرز النقاط وكاشفة للخطابات. لديها أيضا لإدارة وقتهم بحكمة ، لأن لديهم للتسجيل في بعض الأحيان للذهاب إلى المجموعات الخاصة غرفة المطالعة ، والتي حدت الفضاء والجلوس ساعات محددة من عملية (9:00 صباحا إلى 4:00 مساء من الاثنين حتى الجمعة الآبالاش في الدولة).3 أنا تتطلب يختصر المسودات (عادة حوالي خمس صفحات) قبل شهر واحد على المنتج النهائي ومن المقرر. حول هذه المشاريع ، أتقدم غزير التعليقات والانتقادات والاقتراحات لمساعدتهم على صقل البحث والكتابة ، والمهارات التحليلية. هذا يتيح للطلبة لقياس مدى التقدم الذي أحرز ، والتركيز على المناطق التي هي أضعف. 16

طالب تقييمات بانتداب
ردود الفعل على الإحالة من الطلاب تم إيجابية للغاية. فصل الخريف من عام 2007 هي السنة الثانية التي استعملتها في المناورات ، ولكنها كانت المرة الأولى التي كنت قد يكتب الطلاب تقييما لهذه المهمة المحددة من أجل تقدير قيمتها لهم. ثمانية وثلاثين جميع المشاركين في المناورات وجدت لتكون تجربة تعلم قيمة. من ثمانية وثلاثين المجيبين ، اثنين وثلاثين كما عثر على ورقة مهمة لأنها تجربة إيجابية وبناءة. هذه الورقة هي غير التقليدية البحوث المهمة التي تؤكد على العملية التاريخية إزاء حيازة المحتوى ويعلمنا مهارات البحث ، وتحليل المصادر ، والكتابة ، ولكن لا تضفي أي معرفة تاريخية هامة. هذا أسلوب التدريس غير عادية ، لأسباب مفهومة ، يمكن أن يكون صعبا بالنسبة لبعض الطلاب لتقدير. خمسة من المنشقين ستة طلاب كانوا تدريب ضباط الاحتياط ، وأعلنت أنها تفضل أن يكتب ورقة عن "معركة فعلية". بيد أن أحد عشر طالبا تدريب ضباط الاحتياط وجدت في ممارسة واحدة مفيدة ، وقدم الاحالة وجهة نظر ايجابية. المتدرب تدريب ضباط الاحتياط واحد ، ومات ريتشاردسون (الآن ضابط برتبة ملازم ثان في الحرس الوطني) ، الذي كان أيضا على التعليم الرئيسية ، وجعلت حجة للمناورات خلال معركة حقيقية : "على الرغم من انها لم تكن معركة حقيقية ، يجعل الأمور أسهل حصول على متحمسون لأنه كان عليك تجربة مباشرة في صنع هذه الورقة ". 4 عند بعض الطلاب زميل له ادعى أن الإحالة على الورق" لا معنى له على المعرفة "، وأكد ريتشاردسون ،" أنا اختلف قوله انه اذا استطاعوا للبحث في هذه يتمكنوا من البحث عن أي شيء ، وأنه كان وسيلة جيدة لتدريس تلك التقنيات دون أن يكون من نفس فئة العمر التاريخ ". آخر المتدرب المتفق عليها ، وتقديم المشورة لي : "إذا كان لا بد من الضغط لتغيير أي شيء عن هذا المشروع من قبل قسم تدريب ضباط الاحتياط ، في رأيي ، وأعتقد أن نقول لهم أن تضيع من شأنه أن يكون أفضل مسار للعمل". 17
بعض المواضيع الخروج من الطلاب تقييمات الاحالة ، كما اكتشفوا أن ممارسة ادخال او تعزيز المهارات الأساسية هامة عديدة. أولا وقبل كل شيء ، وجدوا لديهم لمعرفة كيفية إجراء البحوث ، والذي يتألف من اكتشاف كيفية قراءة المصادر الأولية للمحتوى مفيد ، وكذلك كيفية اتخاذ تلاحظ هادفة. انها لتنمية مهاراتهم التنظيم وشحذ مهاراتهم التحليلية ، وصقل مهاراتهم في الكتابة من أجل الإجابة على الأسئلة المهمة على نحو مرض. على طول الطريق ، وأدخلت العديد من الطلاب للبحوث المحفوظات لأول مرة ، ووجد كثيرون أن شرط لإجراء البحوث في المحفوظات اعار جو من الأصالة على الاحالة ، كما أنهم شعروا بأنهم كانوا يتصرفون كما المؤرخين المهنية. وأشار عدد من الطلاب للعملية كما ان من يتصرف كما المباحث التاريخية ، كما أعيد بناؤها في المعركة من خلال تحليل العديد من الحسابات والمصدر الرئيسي ممكن من أجل صياغة سرد متماسك على الورق. وأعرب عن تقديره للغالبية الطبيعة الفريدة للاحالة وعلق أنها لديها شعور كبير من الإنجاز مرة واحدة انهم انتهوا من ورقة. أشاد العديد من الاحالة على ورقة أو أكثر تسلية ممتعة أنها مكتوبة. 18
قبل كتابة هذه الورقة ، اضطر الطلاب إلى الانخراط في البحث واسع ومكثف. أعلن أحد الطلاب : "أنا بصراحة أشعر أن هذا التعيين هو وسيلة رائعة لتعليم وتعريف الطلاب على أساليب البحث التاريخي... وإذا كان لدينا طبقة أعطيت الاحالة لكتابة ورقة بحثية واسعة في معركة غطينا في الصف ، وأنا اعتقد انه لن يكون لديها نداء شخصيا هذه الورقة قد وجه الخصوص. " طالب آخر اعترف الطابع الأصيل للعملية البحث عندما اضطرت لقراءة وثائق مكتوبة بخط اليد من زميلاتها : "المؤرخون لا تتاح لهم دائما من دواعي سروري ان يجري تقديمها مع المستندات إلى أن نفسر مكتوبة جيدا وضعت تماما." زعمت (وتقريبا كل مؤرخ يمكن ان يتعاطفوا معها) ، "لقد كان وقتا عصيبا مع بعض من الكتابة بخط اليد ، والتي تتشابه مع الدجاج نقطة الصفر". 19
لم تقتصر القراءة على الكتابة اليدوية سيئة جعل الطلاب يشعرون بأنهم ابحاثا حقيقية ، ولكن كما علق الكثير من الطلاب أن تفعل البحث عن الوثائق الأصلية في محفوظات يعرضهم للعالم انهم لم يعرف من قبل. التاريخ الكبرى جيمي ووكر القول ، "وقد لإجراء البحوث من المحفوظات أعطى الاحالة على الجانب الواقعي الذي لم يكن قد اكتسب نحن فقط ذهبت وحصلت على الكتب والبحوث فعل من جانبنا." وقال زميل له في المدرسة اتفقوا على ان "الذهاب الى المجموعات الخاصة أعطى ورقة بطريقة أكثر جدية." واحد حتى عن اسفه انه لم تطأ أقدامهم يوما في المحفوظات قبل ، معلنا "، وهذه هي المرة الأولى كنت قد زرت أرشيفا في حياتي كلها ، ونتيجة لتاريخ كبار الكبرى في الكلية ، وأنا فعلا وجدت أنه حزين قليلا انها المرة الاولى ". ماشي كان ذلك بتجربة الأرشيفية التي اختتمت قائلة "اذا كان تعيين المعلمين مثل هذا المشروع وعدم جعل الطلاب القيام بالبحوث في محفوظات [] ، وقال انه او انها ستكون قد ألحقنا لطلابهم". 20
إجراء البحوث باستخدام الكثير من الرسائل الفردية والحسابات أجبر الطلاب على تعزيز مهاراتهم التنظيمية. طالب واحد ادراكي أكدت "منظمة من المهم جدا لهذا المشروع... وإذا لم أكن قد نظمت ملاحظاتي في عملية البحث وإنشاء مخطط حين كتابة هذا التقرير ، من شأنه أن بلادي ورقة كانت رهيبة". وقال زميل له في المدرسة على أن التنظيم الجيد من المذكرات من المهم "لان هناك الكثير من المعلومات التي كان لا بد من اجتثاث ومكثفة في المعلومات ذات الصلة". طالب آخر أدركت أن صقل مهاراتها التنظيمية أدى بها إلى الدخول في عمق أكبر من التحليل : "لقد وجدت أن الأول كان بداية لمزيد من التفكير لماذا وقعت هذه الأحداث كما فعلوا ، وليس فقط سحب الحقائق من المصادر الأولية واحدة لا مع العادي ورقة بحثية ". 21
الجانب الأكثر أهمية من أي ورقة البحث هو أن يبدأ الطلاب على الانخراط في تحليل نقدي لمصادرها من أجل كتابة اطروحة مقنعة عن موضوع اختصاصهم. السماح للطلاب المناورات لاكتشاف مدى أهمية تلك المهارات التحليلية من أجل أن يكتب ورقة مفهومة. كتب أحد الطلاب : "لقد تعلمت أنه عند كتابة التاريخ لديك لقراءة كل ما يمكنك الحصول على يديك عن هذا الحدث ومن ثم الرقم بها لنفسك." اكتشف كيف كان تحديا للتوصل إلى استنتاج نهائي ، لأنه كما قرأ حسابات مختلفة ، وقال انه "يدرك أن الأمور يمكن أن يكون مبالغا فيها أو لم يكن كلها صحيحة". كتب طالب آخر "، وجزء مما جعلها ممتعة للبحث وكتابة التاريخ من المعركة هو حقيقة أن عشت هذا الحدث ، وهذا المشروع الذي اجبرني على التفكير في ما حدث". قال إنه يشاطر زملاءه في الفصل 'اكتشاف العديد من الحسابات التي تقدم آراء متضاربة من الحدث نفسه :" وتبين ، من وجهة نظري أن ما حدث كان مختلفا تماما عما الكثير من زملائي رأيت ". طالب واحد عن تقديرها للطابع التحدي للاحالة. وكتبت : "أنا أستمتع تحليل ، لذلك عندما يحين الوقت ليشرح لماذا على ان الامور سارت في المعركة ، وكنت أكثر الدافع لكتابة لأنها تنطوي في الواقع على تحدي عملية التفكير". شعرت أن هذه الورقة تحديا لها أكثر من الاحالات السابقة ، كما زعمت "، ومن خلال تجربتي ، وأوراق التاريخ لقد أجبر على كتابة دائما الجافة ولها فقط دون أن يكون هناك حاجة حقيقة مجالا للتفسير أو التفكير الابتكاري". 22
أساتذة رغبتهم في أن كل ورقة بحثية مهمة حفز الطلاب على الانخراط في "ابتكارا" في التفكير ، وذلك لأن الأوراق البحثية ينبغي أن يطلب من الطلاب للانخراط في مستوى عال من التفكير الناقد لتجميع التسلسل الزمني أو تفسير الدوافع التاريخية من العناصر الفاعلة من أجل التوصل إلى استنتاجات يمكن الدفاع عنها. احالة المناورات ، لا سيما شرط أن الطلاب في محاولة لمراعاة الجميع الذين شاركوا في المعركة ، دفعت العديد من الطلاب للإشارة إلى أنفسهم على أنهم يقومون بالمراقبة التاريخية. كتب أحد الطلاب "، وكان ما يقرب من أن يكون لالمباحث ، من خلال القراءة الشعب الحسابات الشخصية والنظر إلى صور فوتوغرافية لمعرفة ما حدث." وعلق آخر : "انها تقريبا مثل وضع قطع اللغز معا لمعرفة من الذي كان يتحدث عن ما في رسائلهم". كما انها اعترفت المفارقة المركزية للكتابة التاريخية : "لقد تعلمت أن الحدث واحد يمكن أن يفسر بطرق عديدة ومختلفة." مشارك آخر أشار إلى أن "من المهم الإشارة عبر كل حساب ضد كل حساب الأخرى للتأكد من أن كل مشارك تم إعطاء تمثيل الصادق لما رأوه". اعترف آخر عنصرا حاسما من عناصر ابحاثا تاريخية ، وجداول الأعمال العلنية أو الخفية لهؤلاء الذين يخلقون هذه المصادر. اشار الى ان "لكل إنسان يضيف بأنفسهم قليلا من التحيز إلى ما يرون ، لذلك كان من الصعب في بعض الأحيان لويد من خلال والحصول على درجة البكالوريوس في قلب هذه المسألة". والواقع أن العديد من المؤرخين أن حصة المهنية رثاء. 23
طلاب الأخرى المعترف بها للتحديات فريدة من نوعها لكتابة التاريخ ، فضلا عن تميزه في هذه المهمة. علق أحدهم : "إنفاق الكثير من الوقت كما أنني لم ملفوفة في هذه المصادر أيضا تحولت إلى زملائي الناس تبدو خيالية. كلايتون [قائد الفريق منتصرا] تتحول إلى أسطورة الجيش في ذهني قبل نهاية هذا ، لأن قضيت الكثير من الوقت يحدق في خطابات وقال ان ذلك ". انه يعكس نفس المشاكل التي تواجهها العديد من المؤرخين ، بل هو في كثير من الأحيان ليس من الصعب أن تصبح قريبة جدا من واحد في موضوع وتقع تحت سيطرة المراسلين لا سيما بليغ ، ونتيجة لذلك يفقد بعض مفرزة اللازمة من هذا الموضوع. على الرغم من الطابع الصعب للمهمة ، والطلاب عموما مع الشعور بأن هذه العملية كانت "صحية الدماغ المسعى. وكانت هذه الورقة أكثر متعة 15 صفحة قمت بكتابة". آخر كتب أن المشروع كان ذلك حفز : "إذا أعطيت فرصة لذلك أود أن تفعل هذا المشروع أكثر من مرة أخرى. وهذه هي الورقة الوحيدة أو المشروع أن لدي أي وقت أراد أن تحاول أن تفعل أكثر من مرة أخرى." 24
وهناك عدد قليل من الطلاب لاحظت أن الجوانب الأصيلة من هذه المهمة يعكس صعوبات أكبر من ابحاثا تاريخية. تدريب ضباط الاحتياط واحد مبتدئ وكتبت : "[الاحالة] علمني أنه هو الى حد كبير من المستحيل الحصول على صورة دقيقة لما حدث على أرض المعركة ، وهذا ليس فقط لأن كل شخص يمكن أن يكون لها وجهات نظر مختلفة لما حدث ، ولكن أيضا ، وذلك لأن الموتى لا يمكن الكلام حقا. " كلايتون ، في ذلك الوقت أن المتدرب تدريب ضباط الاحتياط ، ولكن الآن ضابط برتبة ملازم ثان في الجيش ، اتفق على أن المتغيرات المحددة لهذه الاحالة التي كما انها حقيقية ممكن : "لقد كان لتفاصيل مثل باستثناء الذين لقوا حتفهم في المعركة من السجلات وإنشاء حسابات مزيفة التي أعطت الفرصة للطلاب لنفهم تماما التحديات التي تواجه العديد من المؤرخين ". 25
مشاركتها في العملية التاريخية أعطى طلابي والتقدير الجديد لماذا يفعل المؤرخون ، يضفي عليها المهارات اللازمة لإجراء البحوث ، وتحليل المصادر ، ووضع أطروحة ، وكتابة رواية مقنعة ، وكذلك ترك لهم بشعور من وفاء لنجاحها في الانتهاء من المهمة الصعبة. طالب واحد مشترك ، وقال "بعد الانتهاء ، وكان لدي إحساس كبير من الإنجازات في العلم انني كنت قادرا على القيام بشيء كبيرة جدا". وقال المتدرب تدريب ضباط الاحتياط وافقت على أن النتيجة النهائية جعلته نقدر كل ما قام به. بعد يبلغني بعدم تغيير أي شيء عن هذه المهمة ، على الرغم من كم البعض الآخر قد يشكو ، وقال انه وضعت في منظور تجربة غير عادية : "تماما مثل على المدى الطويل أو العمل الشاق ، كرهته حين نفعل ذلك ، ولكن بمجرد ورقة كان أنهى شعرت بأنني فعلا قد أنجزت شيئا ما ". تلميذ عسكري آخر ادعى أن ورقة تفتح آفاقا جديدة للخارج ، وفصل دراسي المناقشة : "لقد كانت مهمة صعبة للغاية ، ولكن أيضا مجزية. لا أستطيع تذكر ورقة أخرى أن كنت قادرا على المناقشة بحماس مع زملاء الدراسة بسبب وجود علاقة شخصية وثيقة إلى ورقة ". 26
عندما انتهى الفصل الدراسي ، وتحولت كل أوراقهم في النهائي ، والطلاب المعترف بها أنهما متورطان في حالة صعبة ، وتطالب العملية ، ولكن قد خرجت أكثر قوة من أجل ذلك. وأكد أحد الطلاب "، وهذه الورقة لا يمكن مقارنتها مع أي الأوراق البحثية الأخرى التي أتيحت لي للكتابة ، وقد تم حتى الآن ورقة أصعب من أي وقت مضى ولقد كتبت ، على الرغم من أنها مجزية أكثر. استمتعت أيضا كتابة هذه الورقة أكثر من أي ورقة أخرى كنت قد كتبت ". بعض المعترف بها الأهداف التربوية وراء الاحالة. طالب واحد ختم : "أود أن أقول إن هذه هي واحدة من أكثر الصحف التعليمية التي كتبتها لأنها تنطوي على درجة في كل جانب من جوانب التحليل التاريخي." أعلن المتدرب تدريب ضباط الاحتياط واحد "، والاحالة كانت أقرب إلى الطالب الجامعي لا يمكن أن يصل إلى فهم كامل عملية تاريخية مع بداية المعركة وتنتهي مع حساب". آخر اتفقا على ان احالة "جعلني أفكر خارج منطقة الجزاء وساعدني على فهم أفضل لتاريخ والعملية التي يتم بحثها ككل." آخرون عن تقديره لمستوى الإثارة في حين أنهم شعروا الانخراط في العملية. كتب واحد ، "لقد كان مثير فعلا الحصول على فرصة لإجراء البحوث وإنتاج ورقة بحثية في بنفس الطريقة التي المؤرخين المهنية القيام به". طالب واحد أصدرت إعلانا بأن هذه المهمة هي "تسليط الضوء على بلدي التعليم الجامعي (في بقدر النسخ الصف الخبرات الذهاب)." وخلص الى انه "كان هذا المشروع الكبير ، وأود أن أقترح هذا على أي وجميع شركات التاريخ ، كمشروع متفرد مثالية للسماح لباحث في عملية نح [كال] الكتابة". 27

يستخدم المشروع في المستقبل
28
29
30





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
Using Wargames as Active Learning Tools to Teach the Historical Process استخدام المناورات العسكرية كأحد الطرق الحديثة لتدريس العمليات التاريخية
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  Fostering Historical Knowledge and Thinking Skills Using Hypermedia Learning Environments: The Role of Self-Regulated Learning تعزيز المعرفة التاريخية ومهارات التفكير باستخدام الوسائط الفائقة في بيئات التعلم دور تنظيم التعلم الذاتي دراسة 26 صفحة 010 2
» Learning History Through Film: A Great Idea video the relation between the movie & historical event
» الطرق الحديثة للتدريس
» الطرق الحديثة للتدريس
» Active Learning in the History Classroom التعلم النشط في فصول التاريخ

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Wessam The Educational Forum وسام المنتدي التربوي :: مناهج و طرق تدريس التاريخ Curriculum & Methods of Teaching History-
انتقل الى: