Wessam The Educational Forum وسام المنتدي التربوي
عزيزي الزائر يشرفنا إنضمامك لأسرة المنتدي بالضغط علي كلمة التسجيل وإن كنت عضوا في المنتدي فبادر بالضغط علي كلمة دخول وأكتب أسمك وكلمة السر فنحن في إنتظارك لتنضم إليناDear Guest ,We welcome to you with us & We hope That you will be a Member in our Forum
Wessam The Educational Forum وسام المنتدي التربوي
عزيزي الزائر يشرفنا إنضمامك لأسرة المنتدي بالضغط علي كلمة التسجيل وإن كنت عضوا في المنتدي فبادر بالضغط علي كلمة دخول وأكتب أسمك وكلمة السر فنحن في إنتظارك لتنضم إليناDear Guest ,We welcome to you with us & We hope That you will be a Member in our Forum
Wessam The Educational Forum وسام المنتدي التربوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


We Present Wessam The Educational Forum بسم الله الرحمن الرحيم نقدم لكم وسام المنتدي التربوي
 
الرئيسيةFace Bookأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study Faculty of Education, University of Manchester and Lani Florian, Faculty of Education, University of Cambridge

اذهب الى الأسفل 
2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin//د.وسام محمد
المدير العام Administrator
المدير العام Administrator
Admin//د.وسام محمد


الابراج : الميزان

عدد المساهمات : 3746
تاريخ الميلاد : 13/10/1981
العمر : 42
نقاط : 6263
تاريخ التسجيل : 04/01/2008
رقم الهاتف الجوال : 0020169785672

بطاقة الشخصية
تربوي:

Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study Faculty of Education, University of Manchester and Lani Florian, Faculty of Education, University of Cambridge Empty
مُساهمةموضوع: Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study Faculty of Education, University of Manchester and Lani Florian, Faculty of Education, University of Cambridge   Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study Faculty of Education, University of Manchester and Lani Florian, Faculty of Education, University of Cambridge I_icon_minitimeالجمعة أبريل 23, 2010 3:49 am

Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study Faculty of Education, University of Manchester and Lani Florian, Faculty of Education, University of Cambridge 756577 Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study Faculty of Education, University of Manchester and Lani Florian, Faculty of Education, University of Cambridge 547545 Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study Faculty of Education, University of Manchester and Lani Florian, Faculty of Education, University of Cambridge 756577

Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs
: A Scoping Study Research Report RR516 RESEARCH Pauline
Davis* Faculty of Education, University of Manchester
and Lani Florian, Faculty of Education, University of Cambridge
In association with Mel Ainscow, Alan Dyson, Peter Farrell, Peter Hick,
Neil Humphrey, Peter Jenkins, Ian Kaplan, Sue Palmer,
Gillian Parkinson, Filiz Polat and Rea Reason University of Manchester
Richard Byers, Lesley Dee, Ruth Kershner and Martyn
Rouse University of Cambridge
*Contributors are listed alphabeticallyon this Link

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]



Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study Faculty of Education, University of Manchester and Lani Florian, Faculty of Education, University of Cambridge 708417
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://wessam.gid3an.com
nihad abd el basset
مشرف Supervisor
مشرف Supervisor
nihad abd el basset


الابراج : العقرب

عدد المساهمات : 232
تاريخ الميلاد : 15/11/1990
العمر : 33
نقاط : 285
تاريخ التسجيل : 19/10/2009

Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study Faculty of Education, University of Manchester and Lani Florian, Faculty of Education, University of Cambridge Empty
مُساهمةموضوع: رد: Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study Faculty of Education, University of Manchester and Lani Florian, Faculty of Education, University of Cambridge   Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study Faculty of Education, University of Manchester and Lani Florian, Faculty of Education, University of Cambridge I_icon_minitimeالسبت أبريل 24, 2010 4:54 pm

Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study Faculty of Education, University of Manchester and Lani Florian, Faculty of Education, University of Cambridge 547545 جزاك الله خيرا وبجد الف الف شكر لحضرتك على مجهوداتك معنا ووفقك الله لما يحبه ويرضاه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
Teaching Strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study Faculty of Education, University of Manchester and Lani Florian, Faculty of Education, University of Cambridge
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلية التربية جامعتي هارفارد وكامبريدجThe University of Harvard & Cambridge Faculty of Education
» teaching strategies & Methods in cambridge university (studies-books-thesis دراسات وكتب وأبحاث عن إستراتيجيات وطرق التدريس في جامعة كامبردج حصريا علي "وسام المنتدي التربوي")
» Teaching History to Special Needs Pupils تدريس التاريخ للتلاميذ ذوي الاحتياجات الخاصة
» A proposed Program for History Instruction Based on Internet to Develop the Skills of Historical Research and Critical Thinking among the Students of History Department Faculty of Education Alexandria University-2010 download now
» Special Education Guide Ontario University كتاب: التربية الخاصة دليل/جامعة أونتاريو لكل التربويين حصريا علي"وسام المنتدي التربوي"

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Wessam The Educational Forum وسام المنتدي التربوي :: قسم التربية الخاصة Special Education Department-
انتقل الى: