1. Play music in class: Or have class in the music room. Use multiple media, including CD (tapes and especially old records) and employ music appreciation and content analysis techniques to understand sound, composition, poetry, and lyrical interpretation. (Other timely media and popular culture, TV shows, Films like Apocalypse Now, with 60s tracks)
2. Living musical history: bring in artists, musicians, dancers, actors who are knowledgeable about history of their art, its social and cultural significance, and skilled in performance.
3. Have student or teacher musicians perform and talk about their instrument, music and its role and place in history. A school’s band and director might also be incorporated into the interdisciplinary approach.
4. Employ material culture such as musical instruments, photographs, slides, record albums/jackets, music magazines, and content analysis of lyrics to examine political commentary, advertising/marketing, and technology.
5. Build cross-curricula or interdisciplinary teaching units incorporating the music and art teachers with teachers in history, social studies, humanities, and, of course, music and art.
6. Utilize local arts organizations like Crossroads, Chaffee Arts Center, Killington Music Festival, the Paramount, the Carving Studio, the Rutland Creative Economy, the Governor’s Institute for the Arts, Castleton, Green Mountain, and Saint Joseph’s college.
Presented by Teaching American History Grant
www.castleton.edu/TAH
طرق لاستخدام الموسيقى لتدريس التاريخ
1. تشغيل الموسيقى في الصف : من الدرجة الأهم في مجال الموسيقى. استخدام وسائط الإعلام المتعددة ، من شرائط وخاصة السجلات القديمة) ، وتوظيف الموسيقى التقدير وتقنيات تحليل المحتوى لفهم سليم ، وتكوينها ، والشعر ، وغنائية ، والتفسير. (وسائل الإعلام الأخرى في الوقت المناسب والثقافة الشعبية ، وبرامج التليفزيون ، والأفلام مثل القيامة الآن ، مع المسارات ق 60)
2. تاريخ الموسيقى الحية : جلب الفنانين ، والموسيقيين والممثلين الذين هم على دراية من تاريخ الفن ، والاجتماعية والثقافية ، والمهارة في الأداء.
3. وقد طالب أو أداء المعلمين والموسيقيين والحديث عن صكوك ، والموسيقى ، ودوره ومكانته في التاريخ. وهناك مدرسة ومدير الفرقة ويمكن أيضا أن تدمج في نهج متعدد التخصصات.
4. توظيف الثقافة المادية ، مثل الآلات الموسيقية والصور والشرائح وسجل البوم / سترات والموسيقى والمجلات ، وتحليل مضمون كلمات لبحث التعليقات السياسية ، والإعلان والتسويق ، والتكنولوجيا.
5. بناء عبر مناهج التدريس أو وحدات متعددة التخصصات تتضمن الموسيقى والفن مع المدرسين والمعلمين في التاريخ ، والدراسات الاجتماعية ، العلوم الإنسانية ، وبطبيعة الحال ، والموسيقى والفن.
6. المنظمات المحلية والاستفادة من الفنون مثل مفترق الطرق ، شافي في مركز الفنون ، ومهرجان الموسيقى ، الأسمى ، والنحت في الاستوديو ، والاقتصاد الخلاق .[/size]